ΑΡΘΡΟ 3
Τροποποίηση του άρθρου 29 του ν. 4002/2011
ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ:
Ο Κανονισμός Παιγνίων θα θεσπίζεται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών μετά από σχετική εισήγηση της ΕΕΕΠ και όχι με έκδοση προεδρικού διατάγματος, όπως ίσχυε μέχρι σήμερα. Η προτεινόμενη τροποποίηση κρίνεται σκόπιμη δεδομένης της ταχύτητας των τεχνολογικών εξελίξεων του συγκεκριμένου τομέα.
Θεσμοθετείται νέο αδειοδοτικό μοντέλο (ανοικτό σύστημα αδειοδότησης).
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:
- Το πρώτο εδάφιο της παρ.3 του άρθρου 29 αντικαθίσταται ως εξής:«
- Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, μετά από σχετική εισήγηση της Ε.Ε.Ε.Π., θεσπίζεται σε ενιαίο κείμενο ο Κανονισμός Παιγνίων, ο οποίος διακρίνεται στα ακόλουθα κεφάλαια:»
- Η περ. 2 της παρ. 3 του άρθρου 29 αντικαθίσταται ως εξής:
«2. Οι ειδικότερες προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούν οι κάτοχοι των αδειών και πιστοποιήσεων, τα πρόσωπα που αιτούνται άδειες διεξαγωγής παιγνίων ή/και συμμετέχουν σε διαγωνισμούς χορήγησης τέτοιων αδειών, καθώς και τα πρόσωπα στα οποία έχει παραχωρηθεί το δικαίωμα διεξαγωγής παιγνίων είτε μέσω διαγωνισμού είτε με οποιονδήποτε άλλον νόμιμο τρόπο, ανεξαρτήτως του μέσου, του χρόνου, του τρόπου και του δικτύου προώθησης και διανομής των σχετικών υπηρεσιών για τη διοργάνωση, διεξαγωγή παιγνίων ή του μεταβατικού χαρακτήρα των σχετικών με τη διοργάνωση και τη διεξαγωγή αυτή δικαιωμάτων.».
- Η περ. 3 της παρ. 3 του άρθρου 29 αντικαθίσταται ως εξής:
«3) Οι προϋποθέσεις πιστοποίησης και εγγραφής στα οικεία μητρώα των κατασκευαστών και των εισαγωγέων τυχερών παιγνίων και παιγνιομηχανημάτων, των τεχνικών όλων των παιγνίων και παιγνιομηχανημάτων, της υποχρέωσης δήλωσης αυτών στην Ε.Ε.Ε.Π, καθώς και ο τρόπος τήρησης των μητρώων αυτών.».
- Η περ. 8 της παρ. 3 του άρθρου 29 αντικαθίσταται ως εξής:
«8) Ο τρόπος έκδοσης και παραλαβής της ατομικής κάρτας παίκτη, τα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτής, καθώς και πρόσθετοι περιορισμοί που μπορούν να ενσωματωθούν σε αυτήν από τον ίδιο τον παίκτη. Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και οι ειδικότεροι όροι και προϋποθέσεις δημιουργίας του Ηλεκτρονικού Λογαριασμού Παίκτη, ανά παίγνιο, τύπους ή/και κατηγορίες αυτών, τα επιπλέον στοιχεία που απαιτείται να τηρούνται στον Ηλεκτρονικό Λογαριασμό Παίκτη, οι πρόσθετοι περιορισμοί που μπορούν να ενσωματωθούν σε αυτόν από τον ίδιο τον παίκτη, το χρονικό διάστημα της διατήρησης των παραπάνω στοιχείων και περιορισμών, οι προϋποθέσεις υπό τις οποίες ο Ηλεκτρονικός Λογαριασμός Παίκτη καθίσταται ανενεργός, οι ενέργειες που επιτρέπεται να πραγματοποιούνται μέσω αυτού, καθώς και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια.».
- Η περ. 21 της παρ. 3 του άρθρου 29 αντικαθίσταται ως εξής:
«21. Ο τρόπος, ο χρόνος και η διαδικασία ταυτοποίησης των παικτών και καταβολής των κερδών τους στους λογαριασμούς που αυτοί τηρούν σε πιστωτικό ίδρυμα ή ίδρυμα πληρωμών, ή ίδρυμα ηλεκτρονικού χρήματος.»
- Η περ. 22 της παρ. 3 του άρθρου 29 αντικαθίσταται ως εξής:
«22. Η μορφή, το περιεχόμενο, η διαδικασία έκδοσης και παραλαβής της ατομικής κάρτας παίκτη, καθώς και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια σχετικά με τη λειτουργία και διασύνδεση αυτής , όπου απαιτείται, με τον Ηλεκτρονικό Λογαριασμό Παίκτη.».
- Η περ. 25 της παρ. 3 αντικαθίσταται ως εξής:
«25) Το είδος και το ύψος των επιβαλλόμενων διοικητικών κυρώσεων, εντός των ορίων που θέτουν οι κείμενες διατάξεις, ανά παράβαση ή ανά κατηγορία παραβάσεων ή ανά παιγνιομηχάνημα ή ιστότοπο και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια.».
- Στην παρ. 3 του άρθρου 29 προστίθενται περ.33) και 34) ως εξής:
«33. Ο καθορισμός των ειδών του στοιχήματος.
- Η ειδικότερη διαδικασία και προϋποθέσεις εγγραφής στο Μητρώο Συνεργατών των κατόχων άδειας διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου και η σύσταση και τήρηση του σχετικού μητρώου.»
EΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ:
- bet365
Το σχέδιο κανονισμού για τα τυχερά παιχνίδια πρέπει να κοινοποιηθεί μέσω της διαδικασίας TRIS (οδηγία 2015/1535) προς έγκριση παράλληλα με τα σχέδια τροπολογιών του νόμου 4002/2011.
Το σχέδιο κανονισμού για τα τυχερά παιχνίδια πρέπει να εκδοθεί πριν από την έγκριση των αλλαγών του νόμου 4002/2011, ώστε οι φορείς εκμετάλλευσης να γνωρίζουν πλήρως το περιεχόμενό του και τις τεχνικές προδιαγραφές. Η αρχή της ασφάλειας δικαίου απαιτεί, ιδίως, να είναι σαφές, ακριβείς και προβλέψιμοι οι κανόνες δικαίου, ιδίως όταν αυτές ενδέχεται να έχουν αρνητικές συνέπειες για τους ιδιώτες και τις επιχειρήσεις.
Προτείνουμε επίσης ότι η ΕΕΕΠ πρέπει να ενεργεί ανεξάρτητα για την έκδοση τεχνικών κανονισμών και να μην εξαρτάται από τις αποφάσεις του εκάστοτε Υπουργού Οικονομικών, για την ορθή λειτουργία της αγοράς.
- Intralot
Γενικό σχόλιο
Θεωρούμε ότι θα ήταν σκόπιμο να τεθεί άμεσα σε διαβούλευση το προτεινόμενο σχέδιο του Κανονισμού Παιγνίων σε κάθε δε περίπτωση πριν την έναρξη ισχύος του νέου νόμου.
- GML INTERACTIVE LIMITED (STOIXIMAN)
ΑΡΘΡΟ 3.1.
Ο Κανονισμός Παιγνίων θα πρέπει να εκδίδεται από την ίδια την Ε.Ε.Ε.Π. και όχι από τον Υπουργό Οικονομικών, κατόπιν εισηγήσεως της Ε.Ε.Ε.Π. Προτείνεται η αντικατάσταση του πρώτου εδαφίου της παραγράφου 3 του άρθρου 29 ως εξής:
«3. Με απόφαση της Ε.Ε.Ε.Π., που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, θεσπίζεται σε ενιαίο κείμενο ο Κανονισμός Παιγνίων, ο οποίος διακρίνεται στα ακόλουθα κεφάλαια:»
ΑΡΘΡΟ 3.2.
Η προτεινόμενη τροποποίηση της περίπτωσης 2 της παραγράφου 3 του άρθρου 29 δεν είναι αναγκαία. Κατά την προτεινόμενη μεταβατική περίοδο οι εταιρείες που έχουν υπαχθεί στις διατάξεις της παραγράφου 12 του άρθρου 50 είναι, ούτως ή άλλως, υποχρεωμένες να λειτουργούν σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που καθορίζονται από τις υφιστάμενες άδειες που έχουν χορηγηθεί από τις χώρες εγκατάστασης των εν λόγω εταιρειών ενώ, μετά την έναρξη ισχύος των προτεινόμενων τροποποιήσεων, για τις εν λόγω εταιρείες θα ισχύσει η προτεινόμενη μεταβατική περίοδος και, με το πέρας αυτής, ούτως ή άλλως δεν θα υπάρχει μεταβατικό καθεστώς.
ΑΡΘΡΟ 3.6.
Στην προτεινόμενη περίπτωση 22 της παραγράφου 3 του άρθρου 29 γίνεται μνεία σε διασύνδεση, όπου απαιτείται, της Ατομικής Κάρτας Παίκτη με τον Ηλεκτρονικό Λογαριασμό Παίκτη.
Η ως άνω διατύπωση φαίνεται να καθιστά υποχρεωτική την ταυτόχρονη ύπαρξη αμφοτέρων (Ατομικής Κάρτας Παίκτη και Ηλεκτρονικού Λογαριασμού Παίκτη) και έρχεται σε πλήρη ερμηνευτική αντίθεση με την προτεινόμενη με το άρθρο 1.3. αντικατάσταση της περίπτωσης ιε) του άρθρου 25, σύμφωνα με την οποία όπου στο νόμο αυτό αναφέρεται η Ατομική Κάρτα Παίκτη του άρθρου 33 εννοείται και ο Ηλεκτρονικός Λογαριασμός Παίκτη και αντιστρόφως.
Προτείνεται η απαλοιφή της αναφοράς σε διασύνδεση της Ατομικής Κάρτας Παίκτη με τον Ηλεκτρονικό Λογαριασμό Παίκτη.
ΑΡΘΡΟ 3.8.
Σύμφωνα με την προτεινόμενη ως περίπτωση 33 στην παράγραφο 3 του άρθρου 29, τα είδη του στοιχήματος θα καθορίζονται με τον Κανονισμό Παιγνίων. Αν η διάταξη ισχύσει ως προτείνεται οι κάτοχοι άδειας δεν θα μπορούν να προσφέρουν είδη στοιχήματος πέραν αυτών που θα καθορίζονται βάσει του τύπου της άδειάς τους.
Προτείνεται η περίπτωση 33 στην παράγραφο 3 του άρθρου 29 να μην συμπεριληφθεί στις προτεινόμενες τροποποιήσεις, αφενός διότι ούτως ή άλλως προβλέπεται η χορήγηση τύπου άδειας για στοιχηματικά παίγνια, ήτοι αθλητικά η μη στοιχήματα (και, κατά τούτο, δεν είναι ρυθμιστικά απαραίτητος ο περαιτέρω καθορισμός/εξειδίκευση των ειδών στοιχήματος με τον Κανονισμό Παιγνίων), ενώ η πρόδηλη ευρύτητα και αοριστία της εν λόγω νομοθετικής εξουσιοδότησης προς την Ε.Ε.Ε.Π. ενδεχομένως καθιστά την εξουσιοδότηση αντισυνταγματική και, αφετέρου, διότι αν ο νομοθέτης επιμείνει στη θέσπιση του Κανονισμού Παιγνίων με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών θα απαιτείται χρονοβόρος διοικητική διαδικασία (εισήγηση Ε.Ε.Ε.Π. και σχετική τροποποιητική απόφαση του Υπουργού Οικονομικών) κάθε φορά που κάτοχος άδειας θα επιθυμεί να προσφέρει είδη στοιχήματος που θα εμπίπτουν μεν στον τύπο άδειάς του αλλά, για οποιονδήποτε λόγο, δεν θα συμπεριλαμβάνονται στον εκάστοτε ισχύοντα Κανονισμό Παιγνίων.
- ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΠΡΟΓΝΩΣΗΣ ΟΠΑΠ (ΠΟΕΠΠΠ)
Επί του Άρθρου 3 παρ. 5
Θα πρέπει να προβλεφθεί ρητά στο νόμο ότι οι παίκτες του ΟΠΑΠ θα ταυτοποιούνται μέσω της αυτοπρόσωπης φυσικής τους παρουσίας στα πρακτορεία τύπου Α΄ και Στ΄ του ΟΠΑΠ, καθώς και ότι οι παίκτες των λοιπών διαδικτυακών παρόχων, που θα αδειοδοτηθούν, θα ταυτοποιούνται με την αυτοπρόσωπη φυσική τους παρουσία στα ΚΕΠ ή τα ΕΛΤΑ. Θα πρέπει επίσης να προβλεφθεί ότι όσοι πάροχοι διεξάγουν ήδη παιχνίδια μέσω διαδικτύου θα πρέπει να προβούν εκ νέου στις διαδικασίες ταυτοποίησης των παικτών τους, ακόμη και των υφιστάμενων παικτών τους, σύμφωνα με τους όρους και τις διαδικασίες του ν. 4002/2011, όπως θα ισχύει μετά την τροποποίησή του με τον παρόντα νόμο και των κατ’ εξουσιοδότηση αυτού κανονιστικών πράξεων.
- ΟΠΑΠ Α.Ε.
Απόψεις / Παρατηρήσεις – Προτάσεις:
- Η δια της παρ. 1 του σχεδίου νόμου παροχή νομοθετικής εξουσιοδότησης προς τον Υπουργό Οικονομικών για την έκδοση του Κανονισμού Παιγνίων και τη δι’ αυτού ρύθμιση, μεταξύ άλλων, θεμάτων ταυτοποίησης παικτών (κατά τα προβλεπόμενα στην παρ. 5 του εν λόγω άρθρου του σχεδίου νόμου) πάσχει από απόψεως νομιμότητας. Η πιστοποίηση και επαλήθευση της ταυτότητας των παικτών (ταυτοποίηση) αποτελεί υποχρέωση, η οποία απορρέει από το νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο περί πρόληψης της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και χρηματοδότησης της τρομοκρατίας και αποτελεί ήδη κανονιστική (αποφασιστική) αρμοδιότητα της Ε.Ε.Ε.Π.
Πιο συγκεκριμένα,
κατ’ άρθρο 28, παρ. 3, σημείο στ’ του ν. 4002/2011, στην ΕΕΕΠ ανήκει η αρμοδιότητα της έκδοσης κανονιστικών αποφάσεων που απευθύνονται στους κατόχους των αδειών για την εφαρμογή μέτρων πρόληψης της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και χρηματοδότησης της τρομοκρατίας.
Επομένως, η νομοθετική εξουσιοδότηση του παρόντος άρθρου του νομοσχεδίου προς τον Υπουργό Οικονομικών για την έκδοση του Κανονισμού Παιγνίων και τη ρύθμιση ζητημάτων που αφορούν και στην ταυτοποίηση των παικτών, έρχεται σε σύγκρουση με την ως άνω νομοθετική διάταξη (άρθρο 28, παρ. 3 του ν. 4002/2011), δυνάμει της οποίας η σχετική αρμοδιότητα έχει ήδη ανατεθεί και ασκείται από την Ανεξάρτητη Αρχή της ΕΕΕΠ.
- Θέσπιση υποχρέωσης εκ νέου εγγραφής και πιστοποίησης/επαλήθευσης των στοιχείων της ταυτότητας των παικτών που είναι εγγεγραμμένοι στις βάσεις των παρόχων υπηρεσιών τυχερών παιγνίων που υπήχθησαν στο προσωρινό φορολογικό μεταβατικό καθεστώς της παρ. 12 του άρθρου 50 του ν. 4002/2011.
Δεδομένου ότι στην ελληνική επικράτεια ήδη υφίσταται εν τοις πράγμασι ενεργή διαδικτυακή αγορά τυχερών παιγνίων κρίνεται απαραίτητο όπως διά του παρόντος νομοσχεδίου ρυθμιστεί το ζήτημα της επανεγγραφής / επαλήθευσης /επικαιροποίησης των στοιχείων ταυτότητας των παικτών που είναι ήδη εγγεγραμμένοι στις βάσεις παικτών των εταιρειών στις οποίες, υπό το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο παρ. 12 του άρθρου 50 του ν. 4002/2011, έχει επιτραπεί η παροχή υπηρεσιών τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου.
Η διαδικασία αυτή είναι απαραίτητη καθότι αναφορικά με την εν λόγω κατηγορία παικτών δεν έχουν τηρηθεί οι ελάχιστες νόμιμες υποχρεώσεις ταυτοποίησής τους, όπως αυτές καθορίστηκαν το 2014 με την με αρ. 129/2/7-11-2014 απόφαση της ΕΕΕΠ (Β 3162), όπως ισχύει.
Σχετική υποχρέωση επανεγγραφής και επαναταυτοποίησης των στοιχείων των παικτών δεν ενέχει η ΟΠΑΠ Α.Ε. για τους παίκτες που είναι ήδη εγγεγραμμένοι στη βάση παικτών της και τούτο διότι η ΟΠΑΠ Α.Ε. παρέχει υπηρεσίες στοιχημάτων προκαθορισμένης απόδοσης μέσω του διαδικτύου, ήδη από τον Ιούνιο του 2014, σύμφωνα με τους όρους της με αρ. 105/2/26-05-2014 αποφάσεως της ΕΕΕΠ, όπως ισχύει. Συνεπώς οι παίκτες της έχουν ήδη ταυτοποιηθεί τηρουμένης της διαδικασίας πιστοποίησης/επαλήθευσης στοιχείων ταυτότητας του Παραρτήματος Ι της με αρ. 129/2/7-11-2014 αποφάσεως της ΕΕΕΠ, όπως ισχύει.
- Θέσπιση υποχρέωσης ταυτοποίησης των παικτών δια της αυτοπρόσωπης παρουσίας τους σε φυσικά σημεία
Η εν λόγω μέθοδος πιστοποίησης και επαλήθευσης της ταυτότητας των παικτών προβλέπεται στο Παράρτημα Ι της με αρ. 129/2/7-11-2014 αποφάσεως της ΕΕΕΠ, όπως ισχύει. Με τη μέθοδο αυτή, ο παίκτης μεταβαίνει σε φυσικό σημείο, όπου το εξειδικευμένο προσωπικό επαληθεύει τα στοιχεία της ταυτότητάς του μέσω της αυτοπρόσωπης παρουσίας του. Προς διευκόλυνση της εν λόγω διαδικασίας προτείνεται: οι παίκτες των κατόχων άδειας διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου να ταυτοποιούνται μέσω της αυτοπρόσωπης παρουσίας τους σε φυσικό δίκτυο είτε σε άλλους φορείς με δίκτυα καταστημάτων (όπως Πιστωτικά Ιδρύματα, ΕΛΤΑ), είτε σε ΚΕΠ/Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών.
Στο πλαίσιο του παρόντος σχεδίου νόμου, η θέσπιση της αυτοπρόσωπης παρουσίας των παικτών για την ταυτοποίησή τους κρίνεται απαραίτητη, καθόσον η εν λόγω μέθοδος:
1) προβλέπεται στο υφιστάμενο νομοθετικό – κανονιστικό πλαίσιο (Παράρτημα Ι της με αρ. 129/2/7-11-2014 απόφασης της ΕΕΕΠ, όπως ισχύει),
2) εφαρμόζεται και σε άλλα Ευρωπαϊκά κράτη [π.χ. στην Τσεχία, όπου η ταυτοποίηση των παικτών γίνεται, κατ’ αρχήν, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, δια της αυτοπρόσωπης παρουσίας τους στις εγκαταστάσεις του παρόχου είτε σε τράπεζες ή άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα ή ενώπιον συμβολαιογράφων. Προβλέπεται δε ότι έως ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία της ταυτοποίησης, ο παίκτης δύναται να χρησιμοποιεί έναν προσωρινό λογαριασμό χρήστη, ο οποίος υπόκειται σε ορισμένους περιορισμούς. Η πρακτική αυτή συνάδει με τα προβλεπόμενα στην παρ. 22(α) του Κεφαλαίου V της από 14.7.2014 Σύστασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με τις αρχές για την προστασία καταναλωτών και παικτών υπηρεσιών τυχερών παιχνιδιών σε απευθείας σύνδεση (ΕΕ L 214, 19.07.2014), περί πρόσβασης των παικτών σε προσωρινό λογαριασμό του Φορέα Εκμετάλλευσης έως την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας επαλήθευσης της ταυτότητάς τους].
3) ελαχιστοποιεί την πιθανότητα παραποίησης της ταυτότητας των παικτών, προστατεύοντας αποτελεσματικά πιθανώς ευάλωτους παίκτες (π.χ. τους κάτω του νόμιμου ορίου ηλικίας, ή όσους παρουσιάζουν ροπή προς τον εθισμό), ενισχύοντας την τήρηση των αρχών του υπεύθυνου παιχνιδιού και συμβάλλοντας στην ασφάλεια των καταναλωτών και της κοινωνίας εν γένει,
4) συντελεί καίρια στον περιορισμό του κινδύνου νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες (ιδίως όταν τα κέρδη από την σχετική παικτική δραστηριότητα είναι υψηλά). Εν ολίγοις, η εγγραφή των παικτών σε φυσικό σημείο θα προσφέρει τη μέγιστη δυνατή προστασία τόσο στους παίκτες, ώστε να μην πέσουν θύματα υπεξαίρεσης δεδομένων ή μη εξουσιοδοτημένων συναλλαγών, όσο και στους διαδικτυακούς παρόχους, ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν περιπτώσεις απάτης στον διαδικτυακό στοιχηματισμό και σε άλλα παιχνίδια, και να συμβάλλουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην επίτευξη των σκοπών της νομοθεσίας για την πρόληψη της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας.
- The Remote Gambling Association (RGA)
Προτείνουμε στην ελληνική κυβέρνηση να υιοθετήσει κανόνες υλοποίησης εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος πριν από την έναρξη ισχύος των τροποποιήσεων του Νόμου 4002/2011, ώστε να είναι σε θέση τόσο οι προσωρινοί αδειούχοι, όσο και νέοι αιτούντες να προσαρμοστούν στους κανόνες αυτούς και να προετοιμάσουν την είσοδό τους στην αγορά. Επίσης, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να προκύψουν αρκετά ζητήματα ερμηνείας των κανόνων και θα ήταν πιο αποδοτικό να επιτραπεί στους παρόχους να ανοίξουν δίαυλο επικοινωνίας με τη ρυθμιστική αρχή για να αποφευχθεί πιθανή παρερμηνεία πριν την έναρξη ισχύος του νόμου. Ιδανικά θα προτείναμε στην ελληνική κυβέρνηση να δημοσιεύσει ένα σχέδιο των κανόνων υλοποίησης σε πρώιμο στάδιο και να οργανώσει δημόσια διαβούλευση για να διασφαλιστεί η λειτουργικότητα των κανόνων και η βελτίωσή τους, αν αυτό κριθεί απαραίτητο. Σε κάθε περίπτωση, σχέδιο κανόνων υλοποίησης θα πρέπει να κοινοποιηθεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή σύμφωνα με την Οδηγία 2015/1535.
ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙA
ΕΕΕΠ: Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων
You must be logged in to post a comment.