ΑΡΘΡΟ 14
Τροποποίηση του άρθρου 60 του Κώδικα Φορολογίας Κληρονομιών
Κληρονομιών, Δωρεών, Γονικών Παροχών Προικών και Κερδών
από Τυχερά Παίγνια (ν. 2961/2001 Α΄ 266)
ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ:
Εκσυγχρονίζεται ο τρόπος φορολόγησης των παικτών μέσω διαδικτύου. Καθορίζεται ένας ενιαίος συντελεστής 10% για τη φορολόγησή τους και εγκαταλείπεται η χρήση των στηλών και της παικτικής συνεδρίας.
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:
Η παρ. 2 του άρθρου 60 του ν. 2961/2011, όπως ισχύει μετά την αντικατάστασή της με την παρ.18 άρθρου 22 του ν. 4141/2013 (Α 81), αντικαθίσταται ως εξής:
«2. α) Τα κέρδη που ορίζονται στις περιπτώσεις β`και δ` της παρ. 1 του άρθρου 58, στα τυχερά παίγνια που διεξάγονται με στήλες, υποβάλλονται σε φόρο ανά στήλη παιχνιδιού, μετά την αφαίρεση αφορολόγητου ποσού εκατό (100) ευρώ, με συντελεστή δεκαπέντε τοις εκατό (15%) για κέρδη μέχρι πεντακόσια (500) ευρώ και με συντελεστή είκοσι τοις εκατό (20%) για κέρδη από πεντακόσια ευρώ και ένα λεπτό (500,01) και πάνω.
β) Στα τυχερά παίγνια που διεξάγονται με παικτικές συνεδρίες, τα κέρδη που πληρώνονται ή πιστώνονται στον παίκτη κατά τη λήξη της παικτικής συνεδρίας υποβάλλονται σε φόρο ανά παικτική συνεδρία, μετά την αφαίρεση αφορολόγητου ποσού εκατό (100) ευρώ, με συντελεστή δεκαπέντε τοις εκατό (15%) για κέρδη μέχρι πεντακόσια (500) ευρώ και με συντελεστή είκοσι τοις εκατό (20%) για κέρδη από πεντακόσια ευρώ και ένα λεπτό (500,01) και πάνω. Ως παίγνια που διεξάγονται με παικτικές συνεδρίες νοούνται τα τυχερά παίγνια που διεξάγονται με παιγνιομηχανήματα. Ως παικτική συνεδρία νοείται το χρονικό διάστημα από τη στιγμή που ο παίκτης εισάγει την ατομική κάρτα παίκτη σε παιγνιομηχάνημα μέχρι που εξάγει την ατομική κάρτα παίκτη από το παιγνιομηχάνημα. Σε κάθε περίπτωση, έκαστη παικτική συνεδρία λήγει με την πάροδο 24 ωρών από τη στιγμή που ο παίκτης εισάγει την ατομική κάρτα παίκτη σε παιγνιομηχάνημα
γ) Τα κέρδη που ορίζονται στην περίπτωση γ΄ της παρ. 1 του άρθρου 58, τα κέρδη από την συμμετοχή στο «ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ» της ΟΠΑΠ ΑΕ, όταν προσφέρεται διαδικτυακά, και από τη συμμετοχή σε άλλα νέα παιχνίδια που θα αδειοδοτηθούν στο μέλλον αποκλειστικά για το διαδίκτυο, όπως προκύπτουν όταν το ετήσιο αποτέλεσμα ηλεκτρονικού λογαριασμού παίκτη είναι θετικός αριθμός, υποβάλλονται σε φόρο με συντελεστή δέκα τοις εκατό (10%). Ο φόρος αυτός παρακρατείται από τον κάτοχο της άδειας κατά την ανάληψη από τον Ηλεκτρονικό Λογαριασμό Παίκτη, αποδίδεται στο Ελληνικό Δημόσιο και εκκαθαρίζεται κατά το χρόνο Δήλωσης Φορολογίας Εισοδήματος. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών καθορίζεται κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή του παρόντος. »
EΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ:
- Paddy Power Betfair (PPB)
Η προτεινόμενη διάταξη προβλέπει διακριτική μεταχείριση μεταξύ των πελατών της ΟΠΑΠ και των άλλων δικαιοδόχων εις βάρος των τελευταίων. Είμαστε της άποψης ότι μια τέτοια μεταχείριση θα προκαλούσε έντονες ανησυχίες όσον αφορά τους κανόνες της ΕΕ για τις κρατικές ενισχύσεις, οι οποίοι προβλέπουν ότι τα προϊόντα και τα πρόσωπα που βρίσκονται σε πραγματική και νομική κατάσταση σε ανάλογη κατάσταση πρέπει να αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο για φορολογικούς σκοπούς.
- ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΠΡΟΓΝΩΣΗΣ ΟΠΑΠ (ΠΟΕΠΠΠ)
Οι διατάξεις του άρθρου 14 του σχεδίου νόμου διαμορφώνουν ένα πλαίσιο φορολόγησης κερδών σαφώς ευνοϊκότερο για τη συμμετοχή σε τυχερά παίγνια μέσω διαδικτύου σε σχέση με τη συμμετοχή σε τυχερά παίγνια που διεξάγονται επιγείως. Το πλαίσιο αυτό δεν συνάδει με την αρχή της ισότητας και τους κανόνες του υγιούς ανταγωνισμού, δεδομένου μάλιστα ότι η συμμετοχή σε τυχερά παίγνια που διεξάγονται επιγείως παρέχει περισσότερα εχέγγυα για την προστασία των παικτών. Ως εκ τούτου, οι προτεινόμενες ρυθμίσεις πρέπει να αναμορφωθούν. Πιο συγκεκριμένα, για τα κέρδη από τη συμμετοχή στα τυχερά παίγνια της ΟΠΑΠ Α.Ε. που διεξάγονται ήδη ή θα διεξάγονται στο μέλλον επιγείως με στήλες, θα πρέπει να προβλεφθεί ότι το αφορολόγητο ποσό ανά στήλη αυξάνεται από τα 100 ευρώ στα 1.000 ευρώ και ότι τα κέρδη από 1000,01 και άνω υπόκεινται σε φόρο με συντελεστή 10%. Επίσης, για τα κέρδη από τη συμμετοχή στα τυχερά παίγνια της ΟΠΑΠ Α.Ε. που διεξάγονται ήδη ή θα διεξάγονται στο μέλλον με παικτικές συνεδρίες, θα πρέπει να προβλεφθεί ότι το αφορολόγητο ποσό ανά παικτική συνεδρία αυξάνεται από τα 100 ευρώ στα 1.000 ευρώ και ότι τα κέρδη από 1000,01 ευρώ και άνω υπόκεινται σε φόρο με συντελεστή 10%. Περαιτέρω, για τα κέρδη από τη συμμετοχή στα τυχερά παίγνια που διεξάγονται μέσω διαδικτύου από τους παρόχους που πρόκειται να αδειοδοτηθούν σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος σχεδίου νόμου και από την ΟΠΑΠ Α.Ε., καθώς και από τη συμμετοχή στα άλλα νέα παιχνίδια που θα αδειοδοτηθούν στο μέλλον αποκλειστικά για το διαδίκτυο, θα πρέπει να προβλεφθεί ότι υπόκεινται σε φόρο ανά στήλη παιχνιδιού με συντελεστή 10% μετά την αφαίρεση του αφορολόγητου ποσού των 1.000 ευρώ, με κριτήριο την αξία της στήλης στα αντίστοιχα επίγεια τυχερά παίγνια της ΟΠΑΠ Α.Ε.. Σε κάθε περίπτωση ζητούμε την ίση φορολογική μεταχείριση των κερδών που προέρχονται από τη συμμετοχή σε επίγεια και διαδικτυακά τυχερά παίγνια. Τέλος, επισημαίνουμε, ότι τα κέρδη από τη συμμετοχή σε τυχερά παίγνια που διεξάγονται στα καζίνο δεν υπόκεινται σε φορολόγηση.
- ΟΠΑΠ Α.Ε.
Απόψεις/Παρατηρήσεις/Προτάσεις:
Ι. Τα ζητήματα που εγείρει το συγκεκριμένο άρθρο του νομοσχεδίου:
Η συγκεκριμένη διάταξη είναι εξόχως προβληματική καθόσον εισάγει μια αδικαιολόγητη φορολογική διάκριση ανάμεσα σε παίγνια που διεξάγονται με επίγειους τρόπους και μέσα (συμπληρώνοντας στήλες σε έντυπο κουπόνι ή εισάγοντας ατομική κάρτα παίκτη σε παιγνιομηχάνημα για τη συμμετοχή σε παικτικές συνεδρίες) και σε εκείνα που διεξάγονται μέσω του διαδικτύου.
Πιο συγκεκριμένα, παρατηρούνται οι κάτωθι διαφορές στη φορολογική αντιμετώπιση της συμμετοχής σε τυχερά παίγνια, με μόνο κριτήριο το μέσο δια του οποίου το συγκεκριμένο παίγνιο τυγχάνει να διεξάγεται:
- Όταν το παιχνίδι προσφέρεται μέσω επίγειου δικτύου, δεν επιβάλλεται κανένας φόρος για καθαρά κέρδη έως €100 ανά στήλη, σε αντίθεση με τα κέρδη που προέρχονται όταν το παιχνίδι προσφέρεται διαδικτυακά όπου, με βάση την επίμαχη διάταξη του σχεδίου νόμου θα επιβάλλεται φόρος από το πρώτο ευρώ.
- Όταν τα κέρδη προέρχονται από την επίγεια διάθεση του παιχνιδιού ο σχετικός φόρος επιβάλλεται σε κάθε κερδισμένο δελτίο τα καθαρά κέρδη του οποίου υπερβαίνουν τα € 100 ανά στήλη. Ο αντίστοιχος φόρος όταν το παιχνίδι προσφέρεται διαδικτυακά θα επιβάλλεται στα ετήσια σσυνολικά κέρδη του παίκτη.
- Ο φόρος κερδών νικητών για κέρδη που προέρχονται από την επίγεια διάθεση του παιχνιδιού, αποδίδεται στο Ελληνικό Δημόσιο δύο φορές το μήνα. Ο αντίστοιχος φόρος όταν η διάθεση του παιχνιδιού πραγματοποιείται μέσω διαδικτύου θα αποδίδεται στο Ελληνικό Δημόσιο μόνον μία φορά κατ’ έτος.
Η επιφύλαξη διαφορετικής φορολογίας στα κέρδη που προκύπτουν από τη συμμετοχή σε παίγνια που διεξάγονται με επίγειες μεθόδους και εξοπλισμό (σε στήλες ή σε παικτικές συνεδρίες) σε σχέση προς τα διαδικτυακά διεξαγόμενα παίγνια (α) υπονομεύει τη συνοχή και συστημική ρύθμιση της αγοράς παιγνίων που φέρεται να είναι ο σκοπός του ν. 4002/2011, (β) δημιουργεί τεχνητές ανισότητες μεταξύ των φορέων (παρόχων και αντιπροσώπων τους) που δραστηριοποιούνται εντός της εν λόγω αγοράς βάσει της πλατφόρμας με την οποία το πράττουν και (γ) «τιμωρεί» τους παίκτες για την προσωπική τους επιλογή να συμμετέχουν σε συγκεκριμένα παίγνια, τρέποντας τους στην αναζήτηση εναλλακτικών (παράνομων) δικτύων, προκειμένου να αποφύγουν τη δυσμενή φορολόγησή τους. Ειδικότερα:
(α) η αγορά παιγνίων διασπάται σε δύο άνισα -«ευμενέστερα» και «δυσμενέστερα»- φορολογούμενα τμήματα, εξαιτίας της προσφορότητας διεξαγωγής ορισμένων παιγνίων με το ένα ή το άλλο μέσο ή τρόπο (επίγεια ή διαδικτυακά),
(β) αποσταθεροποιείται το δίκτυο αντιπροσώπων φορέων όπως η ΟΠΑΠ Α.Ε., που δραστηριοποιούνται τόσο στο ένα όσο και στο άλλο τμήμα της οικείας αγοράς. Η διαφοροποίηση στη φορολογική μεταχείριση παιγνίων που παρέχονται μέσω των πρακτορείων τύπου Α’, ΣΤ’ ή Β’ της ΟΠΑΠ με τα παίγνια που προσφέρονται μέσω του διαδικτύου, ενδέχεται να δημιουργήσει σημαντική αναστάτωση στο πελατολόγιο των συγκεκριμένων πρακτόρων-αντιπροσώπων της ΟΠΑΠ και σε περίπτωση γενικευμένης στροφής παικτών από την κατηγορία των επίγεια διεξαγόμενων σε αυτή των παρεχόμενων διαδικτυακά παιγνίων, να απειλήσει την εμπορική βιωσιμότητα των πρώτων και τη σταθερότητα λειτουργίας του δικτύου της τελευταίας (για να μην αναφερθούμε στις ευρύτερες, κοινωνικο-οικονομικές συνέπειες, μιας τέτοιας εξέλιξης, αφού εκατοντάδες εργαζομένων θα αντιμετωπίσουν προβλήματα απασχόλησης και διαβίωσης).
(γ) παίκτες που λόγω προσωπικών χαρακτηριστικών, ιδιαιτεροτήτων ή προτιμήσεων (ηλικιακών, γνωστικών, κ.λ.) προτιμούν τον ένα ή τον άλλο τρόπο συμμετοχής τους σε παίγνια θα υποστούν δυσμενέστερη φορολογική μεταχείριση λόγω ακριβώς αυτού του παικτικού προφίλ τους. Το παράλογο της διαφορετικής φορολόγησης των κερδών τους θα καταστεί κατάφωρο στην περίπτωση συμμετοχής σε παίγνια με ταυτόσημο περιεχόμενο (βλ. την περίπτωση του παιγνίου «ΣΤΟΙΧΗΜΑ», το οποίο παίζεται μέσω στα πρακτορεία της ΟΠΑΠ Α.Ε., αλλά προσφέρεται και διαδικτυακά): τα κέρδη που αποκομίζει παίκτης από τη συμπλήρωση και κατάθεση σε πρακτορείο της ΟΠΑΠ κουπονιού ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ θα φορολογηθούν διαφορετικά για στοιχήματα που άλλος παίκτης θα έχει τοποθετήσει επί των ίδιων αθλητικών γεγονότων διαδικτυακά!
Η ανισόρροπη αυτή φορολογική μεταχείριση των κερδών των παικτών, σε συνδυασμό με το ιδιαιτέρως χαμηλό αφορολόγητο ποσό αυτών [μόλις 100 ευρώ για κέρδη από τυχερά παίγνια που διεξάγονται με στήλες ή με παικτικές συνεδρίες, κατά τα προβλεπόμενα στις περιπτώσεις (α) και (β) της σχολιαζόμενης διάταξης], δεν αποκλείεται να απομακρύνει μια μεγάλη μερίδα παικτών από τους νόμιμους παρόχους και να τους οδηγήσει σε παράνομα δίκτυα, ματαιώνοντας έτσι τον ίδιο τον σκοπό του τροποποιούμενου νόμου!
ΙΙ. Προτεινόμενη αναδιατύπωση της διάταξης:
Προς αποφυγή των ανωτέρω στρεβλώσεων και δυσλειτουργιών που μέλλεται να εμφανιστούν στην αγορά παιγνίων εξαιτίας της σχολιαζόμενης ρύθμισης, προτείνεται η αναθεώρησή της ως ακολούθως:
Α) Όσον αφορά στα τυχερά παίγνια της ΟΠΑΠ Α.Ε. που διεξάγονται με στήλες, προτείνουμε την αύξηση του αφορολόγητου ποσού ανά στήλη από τα 100 ευρώ στα 1.000 ευρώ και την υποβολή κερδών από 1000,01 και πάνω σε φόρο με συντελεστή 10% .
Β) Όσον αφορά στα τυχερά παίγνια της ΟΠΑΠ Α.Ε. που διεξάγονται με παικτικές συνεδρίες, προτείνουμε την αύξηση του αφορολόγητου ποσού ανά παικτική συνεδρία από τα 100 ευρώ στα 10.00 ευρώ και την υποβολή κερδών από 1000,01 και πάνω σε φόρο με συντελεστή 10% .
Γ) Όσον αφορά στα τυχερά παίγνια που διεξάγονται μέσω διαδικτύου από τους παρόχους που πρόκειται να αδειοδοτηθούν σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος σχεδίου νόμου, και από την ΟΠΑΠ Α.Ε., καθώς και για τα άλλα νέα παιχνίδια που θα αδειοδοτηθούν στο μέλλον αποκλειστικά για το διαδίκτυο, προτείνουμε να υποβάλλονται σε φόρο ανά στήλη παιχνιδιού με συντελεστή 10% μετά την αφαίρεση του αφορολόγητου ποσού 1.000 ευρώ.
- The Stars Group
Παρατηρούμε ότι ο φόρος 10% επί των κερδών των παικτών εφαρμόζεται στα ενοποιημένα κέρδη των παικτών από όλα τα παίγνια (δηλαδή στα στοιχηματικά, στα παιχνίδια καζίνο και στο πόκερ) και όχι ανά παιχνίδι. Το αφορολόγητο των 100 Ευρώ θα πρέπει να παραμείνει δεδομένου ότι εφαρμόζεται επί των κερδών άλλων τύπων παιγνίων. Επίσης, τα μη χρηματικά έπαθλα που δίδονται σε παίκτες, με τα οποία παρέχεται δικαίωμα συμμετοχής σε παίγνια, θα πρέπει να εξαιρεθούν από το πεδίο του εν λόγω φόρου, καθώς είναι δυσχερής η χρηματική αποτίμηση τους που πάντως είναι ασήμαντη.
- Πράκτορες πρακτορείων τύπου Β (ΟpapPlay):
Οι πράκτορες πρακτορείων τύπου Β (ΟpapPlay): Καλαϊτζίδης Δημήτρης, Σιδηρόπουλος Ηλίας, Μοντσενίγου Ναυσικά, Φάμελος Νικόλαος, Τούντα Ελένη, Χαραλαμπίδης Ιωάννης, Σαγρής Νίκος, Σαλπέας Κυριάκος, Σιαμπής Γιώργος, Αθανασόπουλος Ηλίας, Παπανικολάου Χρήστος, Ζαρίφης Ιάκωβος, Μήτσου Πάρης, Τσαμπίκος Δημήτρης, Ταμπάκης Χρήστος, υποβάλλουν από κοινού τα κάτωθι σχόλια:
Με την προτεινόμενη τροποποίηση του άρθρου 60 του ν.2961/2001 αναφορικά με την φορολογία των κερδών από τυχερά παίγνια, εισάγεται άνιση φορολογική μεταχείριση επί του επιβαλλόμενου φόρου στα κέρδη από τα τυχερά παίγνια ανάλογα με το αν πρόκειται: α) για τα επίγεια παίγνια της ΟΠΑΠ Α.Ε., β) για τα τυχερά παίγνια που διεξάγονται με παικτικές συνεδρίες, και γ) τα τυχερά παίγνια που διεξάγονται μέσω διαδικτύου.
Πιο συγκεκριμένα:
Α) για τα επίγεια παίγνια της ΟΠΑΠ Α.Ε. και για τα τυχερά παίγνια που διεξάγονται με παικτικές συνεδρίες ο τρόπος φορολόγησης είναι ο ίδιος, δεν επιβάλλεται κανένας φόρος για καθαρά κέρδη έως €100 ανά στήλη/ παικτική συνεδρία, για κέρδη από 100 μέχρι 500 ευρώ με συντελεστή 15% και για κέρδη από 500,01 και πάνω με συντελεστή 20%.
Β) Αντίθετα, για τα τυχερά παίγνια που διεξάγονται μέσω του διαδικτύου προτείνεται συντελεστής φόρου 10% επί των κερδών εφόσον το ετήσιο αποτέλεσμα ηλεκτρονικού λογαριασμού παίκτη είναι θετικό.
Είναι εμφανές ότι η ύπαρξη διαφορετικών τρόπων φορολόγησης για το σύνολο των τυχερών παιχνιδιών δημιουργεί ανισορροπία στο σύνολο των εμπλεκομένων, ΟΠΑΠ ΑΕ, παικτικό κοινό, πράκτορες Πρακτορείων τύπου Α’ , ΣΤ’ και τύπου Β’, τους διαδικτυακούς παρόχους που πρόκειται να αδειοδοτηθούν σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος νόμου, με μοναδικό κριτήριο την επιλογή του παιχνιδιού και το μέσο του στοιχηματισμού (επίγειο δίκτυο και on-line).
Πιο συγκεκριμένα, παρατηρούνται οι κάτωθι διαφορές:
- Όταν το παιχνίδι προσφέρεται μέσω επίγειου δικτύου, δεν επιβάλλεται κανένας φόρος για καθαρά κέρδη έως €100 ανά στήλη σε αντίθεση με τα κέρδη που προέρχονται όταν το παιχνίδι προσφέρεται διαδικτυακά όπου θα επιβάλλεται φόρος από το πρώτο ευρώ
- Ο φόρος κερδών νικητών όταν τα κέρδη προέρχονται από την επίγεια διάθεση του παιχνιδιού επιβάλλεται σε κάθε κερδισμένο δελτίο τα καθαρά κέρδη του οποίου υπερβαίνουν τα € 100 ανά στήλη. Ο αντίστοιχος φόρος όταν το παιχνίδι προσφέρεται διαδικτυακά θα επιβάλλεται στα ετήσια σωρευτικά κέρδη του κάθε παίκτη
- Ο φόρος κερδών νικητών για κέρδη που προέρχονται από την επίγεια διάθεση του παιχνιδιού, αποδίδεται στο Ελληνικό Δημόσιο δύο φορές το μήνα. Ο αντίστοιχος φόρος όταν η διάθεση του παιχνιδιού πραγματοποιείται μέσω διαδικτύου θα αποδίδεται στο Ελληνικό Δημόσιο μόνον μία φορά κατ’ έτος
Ως εκ τούτου, συνέπεια της άνισης φορολογικής μεταχείρισης των κερδών των παικτών είναι η δημιουργία στρεβλώσεων στην στοιχηματική αγορά των παιγνίων, δεδομένου ότι οι παίκτες του επίγειου δικτύου αντιμετωπίζονται διαφορετικά σε σύγκριση με τους παίκτες της αγοράς του διαδικτύου. Aπό την άλλη, θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα κέρδη νικητών στις επιχειρήσεις KAZINO δεν φορολογούνται.
Με βάσει τα ανωτέρω, η πρότασή μας είναι η κάτωθι:
Να υπάρχει ενιαίος τρόπος φορολόγησης και φορολογικός συντελεστής 10% σε όλα τα προσφερόμενα τυχερά παίγνια που διεξάγονται με στήλες, με παικτικές συνεδρίες, μέσω διαδικτύου. Όσον αφορά στα τυχερά παίγνια της ΟΠΑΠ Α.Ε. που διεξάγονται με παικτικές συνεδρίες προτείνουμε την αύξηση του αφορολόγητου ποσού ανά παικτική συνεδρία από τα 100 ευρώ στα 1000 ευρώ, και συντελεστή 10% για κέρδη από 1000,01 και πάνω.
- The Remote Gambling Association (RGA)
Τα φορολογικά έσοδα οφείλουν να είναι εξ ολοκλήρου βασισμένα στα ακαθάριστα έσοδα από τυχερά παιχνίδια (GGR) του παρόχου διαδικτυακών παιχνιδιών. Ως εκ τούτου, προτείνουμε στην ελληνική κυβέρνηση να αφαιρέσει τη διάταξη που σχετίζεται με την παρακράτηση φόρου από τα κέρδη των πελατών, καθώς οι διαδικτυακοί παίκτες έχουν την τάση να είναι πολύ ευαίσθητοι ως προς τις τιμές και πιθανό να γυρίσουν την πλάτη τους στη ρυθμιζόμενη αγορά, αν χρειαστεί να πληρώσουν επιπλέον φόρο όταν κάνουν ανάληψη των κερδών τους.
Επιπλέον, η προτεινόμενη διάταξη δημιουργεί μεροληπτική μεταχείριση μεταξύ των πελατών του ΟΠΑΠ και των πελατών άλλων κατόχων άδειας, εις βάρος των τελευταίων. Θεωρούμε ότι η μεταχείριση αυτή θα δημιουργούσε σημαντικές ανησυχίες όσον αφορά τους κανόνες της ΕΕ για τις κρατικές ενισχύσεις, οι οποίοι ορίζουν ότι τα προϊόντα και τα άτομα που τοποθετούνται τόσο πραγματικά όσο και νομικά σε μια συγκρίσιμη κατάσταση πρέπει να έχουν την ίδια μεταχείριση για φορολογικούς σκοπούς.
ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΟΠΑΠ: Οργανισμός Προγνωστικών Αγώνων Ποδοσφαίρου
GGR: Gross Gaming Revenue
You must be logged in to post a comment.